Перша в галузі, повністю саморегулююча підвіска SMART-SHOX забезпечує чудові експлуатаційні характеристики, керованість і комфорт.
Принцип роботи SMART-SHOX:
9 датчиків аналізують параметри руху мотовсюдихода, реагують на дії пілота і стан поверхні грунту. Цю інформацію обробляє комп’ютер, який регулює клапани стиснення і відбою амортизаторів! Система здатна відпрацювати до 200 регулювань в секунду і налаштувати підвіску від найм’якшою до найжорсткішої всього за 17 мілісекунди!
Три режиму роботи SMART-SHOX.
Режим «Комфорт». Для спокійного і комфортного водіння, плавних входів в повороти. Підвіска при цьому має найбільший хід.
Режим «Спорт». Ідеальна настройка для більшості режимів і стилів водіння і рельєфів місцевості. Акцент робиться на водінні по прямій місцевості і зниженні кренів в поворотах.
Режим «Спорт +». Пріоритетність режиму – повна жорсткість, максимальна швидкість і агресивне управління.
MAVERICK MAX XRS TURBO RR оснащений найпотужнішим 195-сильним двигуном Rotax.
Система блокування переднього диференціала Smart-Lok – він повністю блокується «на льоту» і має чотири автоматичних режиму з електронним управлінням, які завжди забезпечують максимальне зчеплення в будь-яких умовах.
Повністю регульована підвіска на А-образних важелях дугоподібної конструкції, розроблена для посилення міцності, поліпшення комфорту під час їзди, стійкості і збільшення дорожнього просвіту до 40,6 см.
Регульовані амортизаторам FOX 3.0 PODIUM RC2 з виносним резервуаром, пропускним клапаном і двошвидкісним регулюванням стиснення і відбою.
14-дюймові алюмінієві колісні диски з бедлоками і 30-дюймові шини Maxxis Bighorn 2.0 з високими експлуатаційними характеристиками.
Maverick X3 оснащений новітньою технологією – системою швидкого реагування X (QRS-X) варіатора.
Цифрова приладова панель з дисплеєм діагоналлю 7,6 дюймів і клавіатурою.
Вартість 34950 євро
Оплата в гривні за комерційним курсом на день оплати.