Цими днями в передмісті Братислави (Словаччина) на першому національному спортивному кільці, яке омологаване FIA та FIM, SLOVAKIA RING, за підтримки BRP та надзусиль Офіційного Дистриб’ютора Продукції BRP в Україні відбувся один з перших в Європі, а якщо бути точнішим другий тест-драйв революційної новинки від BRP дорожнього трициклу Can-Am RYKER для українських Дилерів.
Це був саме той випадок, коли перші враження оманливі.
Побачивши RYKER, одразу згадався 2013 рік, презентація гідроциклів SPARK і перші думки про нього, що це за «кольорова іграшка». Але не менш швидко відновились спогади і перші відчуття від тесту SPARK, і іронічний настрій минув. Ми всі розуміли, що BRP однозначно щось приховали в цьому маленькому Y-подібному «монстрі» і не могли дозволити собі створити щось неоднозначне і незрозуміле. Отже, швиденько обійшовши RYKER з усіх боків, дослідивши його зовнішній вигляд і компоненти (наприклад, приємною несподіванкою стала наявність одразу двох USB портів у відсіку для рукавичок, тож ви ніколи не залишитесь з розрядженою батареєю вашого улюбленого гаджету), ми всі з нетерпінням очікували наступного дня, щоб переміститись на трек та нарешті випробувати новий трицикл.
Нашій делегації було відведено дві години на треку для проведення тест-драйву, пройшовши інструктаж з поведінки на спортивному треку, основні позначення та зовнішнє ознайомлення з трасою, ми приступили до тестів.
Здавалося дві години замало, але насправді виявилося вдосталь.
Шолом, рукавички і до виїзду на трек готові!
Хоч і посадкове місце досить не велике, адже RYKER позиціонується як одномісний трицикл, виявилося досить зручним і комфортним (забігаючи трохи наперед скажемо, що він досить просто трансформується в двомісну модель, а перелік додаткового обладнання досить значний).
Вперше сівши на RYKER, ви одразу можете налаштувати всі засоби керування особисто під себе: регульоване кермо, налаштовувані підставки для ніг за системою UFit (вдало впровадженою в основному модельному ряді SPYDER в моделі F3) та навіть регулювання кута гальмівної педалі. Отже, якого б зросту ви не були, ви з легкістю підлаштуєте RYKER під себе, і головне все це можна зробити за 5 хвилин, без застосування додаткових інструментів та навиків.
Що ж, поїхали.
Для тесту було надано дві моделі, RYKER 600 ACE з двоциліндровим рядним двигуном потужністю 47 к.с. та RYKER 900 ACE з трициліндровим рядним двигуном потужністю 77 к.с. Відповідаючи одразу на можливе питання, щось «замало», модель з 600 двигуном має масу 270 кг і 280 кг відповідно модель з 900 двигуном, порівнявши потужність на вагу, то виходить не зовсім вже і «замало».
Обидві моделі оснащені автоматичною трансмісією (CVT) без подальшої потреби перемикання передач для більшої зручності експлуатації, з заднім реверсом та ручним гальмом. Привід задній карданний, що забезпечує постійну плавну їзду та не потребує подальших налаштувань та обслуговування. Цифрова 4,5’‘ панель приладів відображає основні головні показники такі, як спидометр, тахометр, одометр, подорожі, показник передач, відстань до заправки, показники двигуна, показник залишку пального, годинник, а модель з двигуном ROTAX 900 ACE має додатково показники ECO та SPORT режимів. Досить непоганим виявилося і освітлення RYKER, дві головні галогенні фари потужністю 55W кожна, а також інтегроване LED освітлення в передні крила, але все ж таки світла можна трохи більше.
І тепер про найголовніше це безпека дорожнього трициклу. В цьому питанні RYKER зовсім не поступається своєму «старшому брату» SPYDER та оснащений рядом систем безпек, які доводять їзду до цілковитої впевненості, а саме система контролю стабільності (SCS), система контролю тяги (TCS), антиблокувальна система гальмування (ABS) та система контролю на пагорбах (HHC).
Що ж мабуть трохи забагато теорії, запуск двигуна і тепер дійсно поїхали!
Старт плавний, але якщо полюбляєте «шліфувати» або стартувати зі свистом, то він це може. Набір швидкості рівномірний. Перший поворот, пригальмовуємо, новий транспортний засіб, ще не звиклися, але вже всі наступні повороти спокійно проїздили на швидкості не менше 70-73 км/год., звісно окрім тих, що фізично потребували вигальмовування. Отже, можна сміливо сказати, що новий трицикл RYKER цілковито передбачуваний в поворотах, досить маневрений та «відзивчивий» на рульові команди завдяки своїй вазі. Його не водить і одночасно не перекидає з місця на місце. Максимальну швидкість, яку вдалося досягти, особисто мені, склала 152 км/год, мій колега спромігся на 157 км/год, але скажу вам, що це не межа, просто фізично не вистачило прямого місця на треку.
Звичайно відчувається різниця між моделями з 600 та 900 двигунами, особливо ця різниця відчувається на швидкості з 90 км/год, коли у RYKER 900 ACE, ніби відкривається «друге дихання» і він починає неймовірно прискорюватися. Система гальмування також відпрацьовує досить непогано, хоча з цього питання серед нас виникали суперечності.
В цілому дорожній трицикл RYKER можна охарактеризувати як оптимальний молодіжний триколісний транспортний засіб для використання в місті, він легкий, економічний, має однозначно футуристичний вигляд та ідеально підкреслить вашу індивідуальність, а запропонований виробником обсяг додаткового обладнання та кастомізації дійсно вражає та не залишить байдужим жодного з вас.
Виробник пропонує RYKER у варіації двох двигунів та трьох комплектацій.
Головною приємною новиною є те, що вартість RYKER в Україні складатиме таку ж саму вартість, як у Європі.
RYKER 600 ACE – 9950€
RYKER 900 ACE – 11650€
RYKER 900 ACE RALLY EDITION – 12950€
*RYKER. Назва походить від поєднання двох слів англійської мови rider (гонщик) та biker (байкер, мотоцикліст) і поєднує ці два слова літера Y, унікальна платформа Y-подібної форми, на якій побудовано транспортний засіб.
За більш детальною інформацією, а також з питань попередніх замовлень, ви можете звертатись до нашого шоу руму за адресою: 04073, м. Київ, Оболонський р-н, вул. Куренівська, 2Б,
за телефонами:
+380507224322
+380937224322
+380442299999
або надіславши нам запит за електронною адресою:
[email protected] / [email protected]