Найшвидший серійний гідроцикл завдяки двигуну ROTAX 1630 ACE ™ потужністю 300 к.с. Розгін від 0 до 80 км. за 3 секунди!
Тепер новий полегшений корпус на 27 кг T3-R з глибокою V-подібною кілеватістю і «акулячими зябрами» в середній частині корпусу, які регулюють потоки повітря під водою, що забезпечує прискорення і точне управління при повністю відкритій дросельній заслінці в будь-яких умовах.
Нова платформа забезпечує неперевершену керованість.
Нові спонсони Х-серії, високопродуктивний відполірований імпелер, встановлений з заводу.
Нове модульне сидіння з системою ERGOLOСK-R. Це спортивне одномісне сидіння (опціонально доступно двомісне сидіння) з регульованою поперековою підтримкою.
«Липучі зони» для кращої посадки на сидінні, поглиблені вставки для упору колінами, двокутові клини для упору ніг дають контроль і повну передбачуваність в управлінні гідроциклом, а також забезпечують витривалість при більших навантаженнях.
Кермо має нову, округлу форму для зручного обхвату рукояток руками. Низьке розташування керма, як на перегонових мотоциклах, збільшує силу впливу водія на кермо, забезпечуючи неперевершену керованість.
На кермі зручно розташована кнопка керування системою диферентування (VTS) для точного налаштування диференту залежно від переваг водія, умов акваторії та кількості пасажирів на борту, а також кнопка контролю старту для забезпечення відмінно контрольованого прискорення.
Вбудована система кріплень аксесуарів LinQ.
Збільшений з прямим доступом передній багажний відсік об’ємом 143 л.
Збільшений обсяг паливного бака на 10 л, що тепер становить 70 л, запас ходу став ще більшим.
Система Launch Control.
Цифрова приладова панель з дисплеєм 7,6 дюймів (19,3 см).
Фірмова аудіосистема BRP преміум-класу (за додатковим замовленням)
SEA-DOO RXP-X 300 – 20550 євро.
SEA-DOO RXP-X 300 з аудіосистемою -21850 євро.
Оплата в гривні за комерційним курсом на день оплати.