Потужний двигун Rotax V-Twin (91 к.с.) з V-подібним розташуванням циліндрів використовується по максимуму. Миттєве прискорення забезпечує чуйний дросель.
Передні A-подібні важелі дугоподібної форми, стабілізатор поперечної стійкості та колеса нової конструкції для більш широкої постави та вищого дорожнього просвіту. Завдяки відмінному зчепленню та керованості, Outlander не виходить з-під контролю навіть в найекстремальніших ситуаціях.
Надміцні багатофункціональні багажники з системою швидкого кріплення допоміжного приладдя LinQ.
Трьохрежимна динамічна система управління кермом з підсилювачем (DPS).
Незалежна торсіонна задня підвіска на поздовжніх важелях (ТТІ).
Автоматична система блокування переднього диференціалу швидкого спрацювання Visco-Lok QE.
Нові 14-дюймові (36,5 см) литі алюмінієві диски с бедлоками и 26-дюймовими (66 см) шинами ITP TERRACROSS.
Посилений передній бампер.
Багатофункціональна цифрова приладова панель.