2011 року компанія BRP випустила абсолютно нову, революційну двомісну модель квадроцикла – Can-Am Commander, яка повністю змінила уявлення про активний відпочинок!Зручна і абсолютно безпечна посадка завдяки каркасу безпеки та зручним сидінням зпасками безпеки, ідеальна керованість та майже ідеальне розвантажування по осям, завдяки розташуванню двигуна в центральній частині рами. Величезна кількість місця для особистих речей, дворівневий, відкидний багажний відсік вантажопідйомністю 272 кг, а також широка гама додаткового обладнання для забезпечення максимального комфорту та практичності.
2012 рік – Can-Am Commander отримав розширену лінійку комплектацій та двигунів, найпопулярніша з них – Commander XT з двигуном ROTAX 1000 V-Twin на 85 к.с., який працює з безступінчастою трансмісією CVT та КПП з пониженою передачею, щодозволила реалізувати корисне тягове зусилля при буксируванні 680 кг.Цілих десять років Commander стояв на конвеєрі майже без змін і за цей час завоював серця мільйонів квадроциклістів.
2021 рік – BRP представляє повністю оновлений Commander, побудований на принципово новій архітектурі.
Серцем нової машини став двигун ROTAX V-Twin 1000R, потужністю 100 к.с, який тепер розташований в задній частині рами для більш зручного обслуговування. Нова трансмісія CVT отримала систему швидкого реагування на педаль акселератора QRS з посиленою вентиляцією і електронною системою захисту приводного пасу. В КПП застосована знижена передача «Extra-L» для ще більшої впевненості на крутих підйомах та збільшення тягового зусилля при буксируванні до неймовірних 907 кг, щостало кращим показником у класі!
Задній редуктор отримав функцію розблокування диференціалу для комфортного пересування по твердому покриттю. Така функція була недоступна для минулої моделі.
Ходова частина також абсолютно нова.Колісна база виросла з 192 см до 230 см.
Кліренс з 28 см до 33 см.Хід підвіски з 25,5 см до 38 см.Архітектура підвіски повністю оновилась.
Передня підвіска отримала нові А-подібні важелі, нижні важелі вигнутого типу для збільшення висоти проїзду, а також потужний стабілізатор поперечної стійкості.
Задня підвіска незалежна і виконана у вигляді багатоважільної зі стабілізатором поперечної стійкості, проти підвіски торсіонного типу в минулій моделі.
Всі ці зміни дозволили досягнути неперевершеної енергоємності і ще більшого комфорту на більш високих швидкостях.
Нова модель успадкувала таку ж вантажопідйомність заднього, відкидного багажноговідсіку в 272 кг. Але натомість збільшився корисний об’єм багажних відділень в салоні, який становить 27,6 л.
Кокпіт став ще зручнішим та ергономічнішим. Commander отримав нову рідкокристалічну приладову панель з діагоналлю 7,6 дюйма та 4,5 дюйма для версії DPS, а також повноцінні дверцята вже в базовій комплектації. Завдяки уніфікованомудизайну каркаса безпеки та центральної панелі з моделями Maverick Sport та Maverick Trail, для нового Commander доступна найширша лінійка додаткового устаткування в класі.
BRP COMMANDER – це ідеальне поєднання потужності, універсальності та комфорту.