У 2013 році Компанія BRP презентувала революційну модель мотовсюдихода з посадкою «пліч-о-пліч» Can-Am Maverick 1000R!
Він започаткував спортивний напрямок мотовсюдиходів BRP.
Серцем нової машини став оновлений двигун ROTAX V-Twin 1000, але вже з індексом “R”, який розвивав неймовірну на той час потужність 101 к.с.
Інженери BRP застосували нові технології побудови підвіски, які були покликані зробити машину максимально керованою на екстремально високих швидкостях! Машина стала набагато ширшою і стійкішою в поворотах, вперше була застосована задня підвіска «TTI» на А-подібних важелях, особливістю якої було те, що на всій довжині ходу підвіски колеса завжди знаходилися перпендикулярно площині рами, що дозволяло завжди мати максимальний контакт з покриттям.
У 2014 році Maverick отримав розширення модельного ряду, світ побачили Maverick XXC, на більш вузькій підвісці, завдяки чому він почувався комфортно на вузьких, лісових доріжках, та Maverick MAX- чотиримісна машина для швидких прохватів, але вже з великою компанією!
У 2015-му році, BRP знову змушує понервувати конкурентів, а серця поціновувачів марки змушує битися швидше!
Світ побачив перший у світі серійний мотовсюдихід, оснащений двигуном з турбонаддувом, Maverick XDS TURBO. Всім улюблений ROTAX V-Twin 1000R, став видавати 121 к.с. Підвіска також була ґрунтовно доопрацьована під збільшену потужність. Машинка стала ще довшою, а хід підвіски збільшився до рекордних 38 і 40 см, спереду та ззаду відповідно.
У 2016 році Maverick TURBO трохи оновили, додалися нові комплектації та збільшилася потужність до 131 л.с.
На цьому інженери BRP не зупинилися і продовжили дивувати нововведеннями та радувати любителів екстремальних розваг. Подальший розвиток індустрії мотовсюдиходів «пліч-о-пліч» читайте в наших наступних постах.