Потужний двигун Rotax V-Twin (91 к.с.) з V-подібним розташуванням циліндрів використовується по максимуму. Миттєве прискорення забезпечує чуйний дросель.
Найбільш значна модернізація Outlander на сьогоднішній день: передні A-подібні важелі дугоподібної форми, стабілізатор поперечної стійкості та колеса нової конструкції для більш широкої постави та вищого дорожнього просвіту. Завдяки відмінному зчепленню та керованості, Outlander не виходить з-під контролю навіть в найекстремальніших ситуаціях.
Надміцні багатофункціональні багажники з системою швидкого кріплення допоміжного приладдя LinQ.
Трьохрежимна динамічна система управління кермом з підсилювачем (DPS).
Тип рами G2 Surrounding Spar Technology (SST) з контролем геометричних прогинів.
Незалежна торсіонна задня підвіска на поздовжніх важелях (ТТІ).
Автоматична система блокування переднього диференціалу швидкого спрацювання Visco-Lok QE.
Потужна універсальна лебідка із роликовим тросоукладальником (заводська комплектація).
Посилений передній бампер.
Багатофункціональна цифрова приладова панель.