Can-Am представляє нові Outlander 850-1000R та Maverick R Max

Can-Am продовжує рухатися вперед, демонструючи вражаючі досягнення на моделях 2025 року, і представляє абсолютно нову лінійку Outlander 850/1000R і Maverick R Max

Валькур, Квебек, 20 серпня 2024 р. – Can-Am, культовий бренд компанії BRP Inc. (TSX:DOO; NASDAQ:DOOO), розширює межі технічних можливостей, створивши принципово нову лінійку квадроциклів Outlander і удосконалений високошвидкісний мотовсюдихід Maverick R Max. Outlander 850 і 1000R піднімають враження від їзди на квадроциклах на нову висоту завдяки найкращій у галузі потужності, збільшеному ходу підвіски, точній керованості та неповторному дизайну Can-Am. Maverick R Max базується на успішній платформі Maverick R і має нову чотиримісну конфігурацію, яка дозволяє водіям ділитися гострими відчуттями та пригодами з родиною та друзями.

«За своєю суттю Can-Am — це бренд, який виходить за межі можливого і створює неперевершений досвід для водіїв усіх типів, від фермерів до любителів активного відпочинку та гонщиків», — заявила директорка з глобального маркетингу Can-Am Off-Road у BRP Джулі Турвіль (Julie Tourville). «Нові моделі Outlander займають особливе місце, оскільки розвивають потужність понад 100 кінських сил і мають неперевершену підвіску, керованість, дизайн і технології. Ми також продовжуємо прокладати шлях у категорії мотовсюдиходів, створивши Maverick R Max. Від виконання усіляких завдань у ваш робочий день до підкорення пустелі та розваг у багнюці – лінійка квадроциклів і мотовсюдиходів Can-Am створена для всього цього».

Outlander Can-Am MY25

Outlander Can-Am MY25

Моделі Outlander 850 і 1000R 2025 м.р.

Двигун

Ця платформа забезпечує оптимальні експлуатаційні характеристики завдяки новому двигуну Rotax, який має найкращі в галузі потужність і технічні дані. V-подібний двигун зі здвоєними циліндрами з двома верхніми розподільними валами об’ємом 999 см.куб. має високий ступінь стиску й високоефективні системи впуску і вихлопу, що робить Outlander 1000R першим квадроциклом з тризначним числом потужності у 101 к.с. Новий 1000R може похвалитися найшвидшим прискоренням у галузі. Outlander 850 також розвиває вражаючу потужність – 82 к.с. Обидві моделі мають робочий, стандартний і спортивний режими їзди, які оптимізують подачу потужності й прийомистість для виконання поставлених завдань.

Трансмісія

Outlander 850 і 1000R оснащені абсолютно новою безступеневою трансмісією (варіатором), яка забезпечує плавну передачу тяги двигуна до коліс, послідовне перемикання передач, покращує крутний момент і зменшує потреби в технічному обслуговуванні. Новітня первинна муфта pDrive у поєднанні з новим двійним роликовим повідним шківом забезпечує миттєве реагування на дії водія та неймовірну надійність.

Шасі й підвіска

Більша потужність і вищі швидкості вимагають кращої підвіски та кращої керованості. Створений, щоб бути максимально комфортним і стійким, Outlander оснащений підвіскою нової конфігурації з широкими вигнутими дугою А-подібними важелями спереду і ззаду, яка поліпшила динаміку транспортного засобу, зокрема кут атаки для плавного проходження перешкод та канав. Хід передньої підвіски збільшено на 4 см до 27,5 см, а хід задньої підвіски збільшено на 5 см до 30,5 см, що забезпечує чудові ходові якості і комфорт, а також додатковий дорожній просвіт, який дозволяє долати будь-які перешкоди на стежці.

На додаток до оновленої підвіски також було переглянуто геометрію рульового керування для покращення стійкості транспортного засобу на високій швидкості, забезпечення точності кермування та необхідного радіусу повороту. Високоміцна сталева рама має підвищену міцність і жорсткість, одночасно зменшуючи вагу квадроцикла. Повний захист днища забезпечує надійний захист.

Моделі в комплектаціях 1000R і X mr оснащені новою чотиридисковою системою для максимального контролю гальмування. Гальмівна система тепер має більшу потужність і модуляцію, зокрема завдяки новим металевим гальмівним колодкам і новому важелю переднього гальма з оптимізованою ергономікою.

Коли справа доходить до роботи, Outlander продовжує вражати найкращою у своєму класі буксирувальною потужністю у 830 кг і потужним дводюймовим тягово-зчіпним пристроєм.

Дизайн і технологія

Новий Outlander, виконаний у культовому стилі Can-Am, поєднує в собі зручну ергономіку та міцну конструкцію, готову до бездоріжжя. Серед рестайлінгових компонентів – 4-точкові світлодіодні фари й задні ліхтарі, вихлопна труба центрального розташування з глушником з алюмінієвим наконечником, колеса нового дизайну в деяких комплектаціях, спеціально розроблені шини XPS та вбудовані передній і задній бампери. Новий знімний задній короб із системою швидкого кріплення LinQ місткістю 10 літрів і передній розкладний багажник на 30 літрів забезпечують достатньо місця для інструментів і всього необхідного, а в деяких комплектаціях є відділення для зберігання мобільного телефона з зарядною розеткою USB.

У комплектацію Max Limited входить найкраща в галузі приладова панель із сенсорним екраном діагоналлю 10,25 дюйма та можливістю підімкення смартфона. Користуючись застосунком BRP GO!, водії матимуть доступ до мап бездоріжжя, налаштувань поїздки та багато іншого.

Outlander Can-Am MY25

Outlander X mr

Outlander X mr 850 і 1000R — це найкращі машини, створені спеціально для тих, хто називає ями й баюри, наповнені багнюкою, своїм ігровим майданчиком. Повітровпускний отвір, вентиляційний отвір варіатора і радіатор були перенесені вище, щоб покращити потік повітря навіть під час їзди по найглибшій грязі. Передній бампер також встановлений вище та оснащений лебідкою з тяговим зусиллям 720 кг із синтетичним тросом, щоб витягати водіїв із найскладніших ситуацій. Для забезпечення максимального зчеплення в складних умовах моделі Outlander X mr оснащені новими 30-дюймовими шинами XPS Swamp King XL, розробленими спеціально для цієї машини. Алюмінієве кермо, регульоване по висоті на 2,5 см, можна встановлювати в оптимальне положення для їзди, а J-подібний гак і грязьовий ремінь мають вищі точки прикладення зусиль для витягування транспортного засобу з багна – особливість, яка є ексклюзивною для Outlander 1000R X mr. Посилений задній багажник, сумісний із системою LinQ, має вбудовані ручки, які можна використовувати, щоб допомагати водіям вибиратися зі складних ситуацій.

Maverick R MAX Can-Am MY25

Can-Am Maverick R MAX 2025 модельного року

З моменту своєї появи минулого року Maverick R змінив уяву про експлуатаційні характеристики мотовсюдиходів завдяки провідному у галузі двигуну Rotax потужністю 240 кінських сил у поєднанні з трансмісією з подвійним зчепленням (DCT), неперевершеною конструкцією підвіски з високими поворотними кулаками та передовими технологіями. У 2025 році Can-Am піднімає досвід керування Maverick R на новий рівень. Відтепер враження від подорожі можна буде ділити з родиною та друзями, адже чотиримісний Maverick R MAX, створений для комфорту пасажирів, може похвалитися найпросторішими задніми пасажирськими сидіннями у своєму класі.

Інженери Can-Am оптимізували 7-ступеневу коробку передач з двійним зчепленням для їзди з кількома пасажирами, скоротивши передатне число на 40%, покращивши контроль крутного моменту для маневрів на низькій швидкості та посиливши компоненти для максимальної довговічності. Крім того, окремі комплектації Maverick R MAX мають оновлену приладову панель з 10,25-дюймовим сенсорним екраном із вбудованим GPS-приймачем, передньою й задньою камерами, що працюють на будь-якій швидкості, і покращеною видимістю передач і режимів їзди.